Unja már az ügyfelek, megrendelők örökös panaszait?
Minden munkatársa túlterhelt, s nincs kire bízni a feladatokat?
Túl sok a megrendelése és nincs ideje ezzel is foglalkozni?
Nézzen szét nálunk, mi minden problémájára megoldást találunk!
Minden fejlődő cég életében eljön az az idő, amikor annyi bejövő hívással kell megküzdenie, amivel az átlagos irodai létszámmal működő asszisztencia már nem képes lépést tartani. Hosszú távú kampányok, klasszikus ügyfélszolgálati feladatok, rendelésfelvétel, információvonalas szolgáltatások, nyereményjátékok, marketingkampányok és promóciók esetén költséghatékony megoldást jelent, ha a bejövő hívásokat kihelyezett call center központok kezelik.
A bejövő hívások fogadása nagy szakértelmet, szakmai felkészültséget kíván. Az ügyfelekkel való helyes és proaktív kommunikáció az ügyfélszolgálati munkatársaink feladata. Fontosnak tartjuk, hogy megbízóink ügyfeleit magasan képzett, humánus szemlélettel rendelkező kollégáink szolgálják ki. Rendkívül nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos szakmai és kommunikációs képzésekre, tréningekre.
Miért minket válasszon?
Kérje személyre szabott ajánlatunkat itt!